tisdag 9 december 2008

Hemmamys

Så bra allt är igen!
Så mysigt att få vara hemma med två små troll som är helt fantastiska och söta och fina.

Pappa M har gått till jobbet första dagen idag. Han hade lite grejer som måste göras innan helgen, så han var ledig i fyra dagar och har alltså sex dagar kvar att ta ut av dom tio första pappadagarna. Vi får se hur vi lägger upp det..

Så trött jag har varit i efterhand, har sovit mycket med lillbebisen, tror jag sovit av mig allt vad jag missat i slutet av graviditeten. Sen kan jag Äntligen röra mig igen utan att tappa alla krafter, bäckenet känns ok, inte bra, men ok iallafall,Fantastiskt!!

Lille Bebisen som han heter än så länge är så snäll! Han sover mest, är lugn och tillfreds. Han är mycket lik sin storebror, men han har inte bruna ögon, detta är en blåögd liten filur. På A syntes det direkt att han skulle bli brunögd när han föddes.

Allt är bra här nu, ska börja fundera på julklappar också och snart kommer nya soffan!

Ni får ha en bra dag!      //H och A och lille bebisen

1 kommentar:

Anonym sa...

Markus, kanske? /No1