måndag 24 november 2008

"mus"-väder är det här..=)

Eller riktigt bus-väder, men Alvin säger "mus" -väder =)
Det stormar och yr snö hur mycket som helst, verkar vara så över stora delar av sverige idag. Blir nog en innedag för mamma och Alvin. Jullan har gått till skolan och M har åkt till jobbet efter att ha grävt fram bilen..typ. A somnade 23.30(!) igår och vaknade med oss andra vid 7, så han är riktigt trött nu redan, vilket jag också är,efter en konstig natt, har mått konstigt, kan inte förklara det, bara konstig känsla i kroppen. Är kanske nått på G..? Törs man hoppas på det =) 
Jag hann bli 28 år (igår) innan bebis kom, det trodde jag inte jag skulle hinna bli. 

Så jag och A ska gå sova en stund till snart, bara byta blöja först och kanske bädda sängen och klä på sig ..

Hoppas ni har en bra dag i "mus"-vädret!         Hejsvej!//H&A

Inga kommentarer: