tisdag 11 november 2008

Sista veckan...???

Vi hoppas på det iallafall..att detta nu är sista hela veckan innan bebisen kommer. Det går så fruktansvärt segt, jag orkar ingenting!! En evig väntan..dessa veckor är verkligen som ..jag vet inte vad. Och så gråtmild man är då, som en kran, säg rätt sak och jag gråter, säg fel sak och jag gråter ännu mer, säg ingenting och jag gråter för det också! Hormoner kanske=)??? 
Igår var jag så frustrerad..dagen gick inte framåt alls, ont i kroppen, ingen ork, bara segt. 
Men, det är ju inte länge kvar, det är ju inte det...

Alvin har blivit lite förkyld, tror det är mitt fel. Jag är ju rätt så varm nuförtiden, och jag öppnade fönstret på natten för jag höll på svettas ihjäl. Och så kom Alvin till oss på natten och har väl sovit i drag..inte så bra. Även varma M klagade på att det var lite kallt imorse.. och jag fortsatte svettas..
Men, det blir nog inget mer öppet fönster iallafall.

Varit ute idag en sväng iallafall, skönt, väldigt soligt och skönt ute. Varmt också. Härligt att stå i solen och bara få lite ljusterapi!!
  Håll tummarna för att bebis kommer innan helgen är ni snälla=)  Kram från oss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej familjen!

Länge sen vi sågs så tänkte jag måste skriva en hälsning. Spännande med bebisen som snart ska komma, förstår att du nu bara går och väntar på att den ska "ploppa ut" H :).

Kram Veronica.