lördag 19 december 2009

Ibland blir man förundrad..


..över hur vackert det kan vara ute. Idag var det magiskt under en stund på dagen. Ljuset var så vackert när solen låg just över skogen på väg ner. Det låg ett rosa skimmer över skog och is. Jag var på väg till Storheden på "Tomteuppdrag" och var tvungen att stanna för att ta denna bild. Den är tagen med mobilkameran, så det ser ut att vara mörkare ute än vad det egentligen var. Jag stod där och tittade en liten stund, det var så fint.

Jag mötte upp min kompis S för att genomföra "uppdragen",Det gick kanonbra, jag är så nöjd med dagen. Vi fikade och handlade och köade och trängdes, det var en del människor som också hade "tomteuppdrag"..
Sen hemåt igen och där väntade ett städat hem, min M hade dammtorkat och städat! Och gissa vad vi åt..tacos såklart. Men nu blir det julmat för hela slanten ett tag,gott!

Vi har lite uppdrag ännu att slutföra de kommande dagarna, men det ska nog gå bra, vi vet vad som ska handlas och göras.

Hoppas ni alla mår bra och har det bra! Natti natt! Kram från oss


Inga kommentarer: