torsdag 14 januari 2010

Storebror och lillebror

V har börjat gå ute med skor nu, han är jätteduktig på det=) Först när han för någon månad fick skorna på sig, tittade han på mig och såg fundersam ut, precis som att han tänkte att det är nog svårt att gå, ska dom sätta tyngder på fötterna också.

Härliga dagar har det varit, solen har kikat fram och det har varit lite "vårigt" ute.

Idag var vi till Ögonmottagningen med V. Inga förändringar av synen vad dom kan se iallafall. Han är lite svår att undersöka, vill helst inte sitta still och låta doktorn greja och känna. Nu väntar vi på den nya MR-undersökningen i Umeå, sen vill önskar jag att detta är klart.

Nu sitter vi och väntar på J som ska komma hem från skolan, sen åker vi iväg till Ersnäs och leker lite.
Jag har träningsabstinens. Jag har fortfarande inte varit och tränat efter förkylningen, mina bihålor mår inte bra på nätterna än, så jag har inte vågat, men jag vill innerligt gå åtminstone på söndag. Ska bli så skönt!

Hoppas ni har en bra dag! Kram från oss

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken gullig bild.