söndag 13 juni 2010

Heeej!

Jaha, då var det dags att väcka liv i bloggen igen då. Jag är visst bloggperiodare, och nu känner jag för att skriva igen, så hej och välkommen till en ny omgång=)

Allt är väl med oss, jag har börjat jobba, kidsen går på dagis och J på fritids. Sommaren är här och snart också semestern, fantastiskt. Sommaren är fantastisk, så enkelt.! Jag har nog aldrig längtat till sommaren som jag gjort under denna kalla,karga vinter som varit. Att bara öppna dörren och gå ut,utan att behöva klä på barnen lager på lager.

Vilmer har varit på magnetröntgen för två veckor sedan och det visade sig att ingenting har förändrats i ögat på ett år. Vilket med andra ord betyder att där finns inget växande. Som läkaren sa: " Det här är Vilmer och så här är han född, vi vet inte vad det är och det får vi nog aldrig veta, men det är inte så viktigt heller, huvudsaken är att det inte är något farligt". Säger detsamma. Under hela Vilmers första år har det funnits i bakhuvudet och nu kan vi släppa det, äntligen. Vilmer har börjat säga små saker, han säger: hej,mamma,pappa,mommo,brum-brum,lampa,biiiil,traktor,tack, vov-vov.=)

Hej för ikväll, hoppas ni får en godnatts sömn! Kram /H

2 kommentarer:

Anna sa...

Välkommen tillbaka! Det var väldigt bra sagt av läkaren :) Så skönt att kunna lämna det bakom sig och nu bara se framåt. Hoppas kidsen kryar på sig. Kramar!

Monkeybizniz sa...

Ja, visst uttryckte han sig fint! Jag vart alldeles rörd. Måste än en gång säga, TUSEN TACK till den Helt, rakt igenom Fantastiska personalen som vi mött. Och ett speciellt tack till alla läkare och sköterskor på Barn 3 i Umeå, ni är helt fantastiska och utför ett otroligt arbete.