måndag 14 juni 2010

VAB:ar..

Idag är jag hemma med sjuka barn. Både A och V är hostiga och snoriga. Speciellt V. Så vi blir hemma, idag och säkert imorgon också. Hoppas de inte blir alltför långdraget denna gång. Kändes halvskumt att ringa jobbet och säga att jag VAB:ar...nästan som att skolka från skolan eller nått, jag är ju inte sjuk själv. Men,men, vad gör man. Ständigt detta samvete som spökar för mig, får alldeles för lätt dåligt samvete känner jag, något jag borde träna på och försöka trilla över 30-strecket med mindre dåligt samvete. Och jag vet ju att jag inte kan vara hemma med barnen som är sjuka, samtidigt som jag är på jobbet, så det är ju liksom bara att acceptera det och gilla läget.

Jahapp,vad ska vi hitta på idag då..? Kanske skulle sy gardinerna till J och A:s rum så det blir gjort.

Ni får ha en bra dag, hoppas ni är friska och krya därute=)! Kram från oss

1 kommentar:

eva sa...

Välkommen tillbaka :) det har jag sett fram emot. Krya på er. Kramar