onsdag 16 juni 2010

Magsjuka...=(

Min bror tog studenten i fredags (Grattis!) och tanken var att vi allihop skulle åka till Pajala på torsdag kväll för att vara med i kyrkan och vara i Pajala hela helgen för att umgås och grilla. Men på torsdag ringer min mor och talar om att min syster blivit magsjuk,Usch!! Så vi planerar om. Egentligen borde vi inte åkt till Pajala alls kanske, men jag hade alla brors presenter här och även hans studentskylt, så jag var liksom "tvungen" att åka. Så jag och Vilmer åkte tidigt på fredag morgon för att bara vara där över dagen. De andra gick på Julias avslutning här i Sävast.

Studenten var trevlig, kul att träffa på gamla vänner och lärare. Och mamma hade gjort så god smörgåstårta och tårta och vädret var toppen, varmt och soligt. Vi var ute hela tiden, så att vi skulle bli smittade trodde jag inte.
Men det blev vi. Vilmer blev sjuk på söndag och jag natten mot tisdag,usch och fy! Jag trodde först att Vilmer blev dålig i magen för att han också är förkyld, men så var det alltså inte. Hoppas resten av familjen klarar sig!

Känns trist att vara borta så många dagar från jobbet, men de vill nog inte ens ha mig där nu..=)

Solen lyser fint idag, hoppas ni får en bra dag! //H

Inga kommentarer: