fredag 13 mars 2009

Katastrof morgon..

SUCK!
Nu sover dom två småtrollen, så jag passar på att skriva lite innan jag ska försöka ta tag i det jag tänkte göra denna morgon,men som inte blivit gjort...

Vaknade i "vanlig" ordning vid 5-tiden av en A som inte ville sova mer. Vi gick ner och tittade på tv och åt frukost. Kring 6.30 vaknar resten av familjen. M åker till jobbet och jullan går lite senare till skolan. Och jag hade tänkt stryka kläder, dammsuga och allmänt ordna här inför helgen. Men det hade inte A tänkt,nej. Han har vaknat vid 4.30-5 nu i flera veckors tid, beror nog på att det blir ljust ute.. Han har varit ordentligt trött på kvällarna, men har ändå vaknat tidigt på morgonen. Men denna morgon verkar tröttheten verkligen kännas för honom, han har gäspat sen han vaknat och gnällt oavbrutet, så hans morgon har verkligen varit en katastrof. Så med andra ord, jag hr inte fått något gjort av det jag tänkte och nu är jag så himla trött att det verkligen är lockande att passa på att slumra till på soffan en stund. Men det tänker jag inte göra, för kläderna måste bort ifrån tvättstugan, för min far med familj kommer med våran nya tvättmaskin idag. Pappa är duktig han, han kan allt, jo det är sant, min pappa kan allt..han påstår det själv iallafall. När det gäller bilar och elektronik och att laga saker då kan han iaf det mesta..=)

Annars blir det en lugn helg, ev införskaffande av en mörkläggningsgardin till sovrummet, för att vakna så tidigt är inte nyttigt för mig..det känns som att gå upp mitt i natten,typ.

Nää, dax att ta tag i saker! Ha en bra dag! //H

Inga kommentarer: