fredag 20 mars 2009

Min älskade M..


..är verkligen som Tiger i Nalle Puh! M sover aldrig, oavsett om han snarkar i soffan och jag försöker väcka honom för att vi ser på film eller nått så svarar han "-Jag sover inte jag tittar!"
Eller om jag frågar om han är trött och vill följa med upp och sova i sängen istället, svarar han Alltid "- Nej nej, jag är inte alls trött,jag ska se klart det här bara!". Detta trots att han kan ha legat på soffan och snarkat länge.

A sitter och tittar på Nalle Puh på morgonen.

Nasse:- Tiger.. sover du?

Tiger: - nej nej! jag tittar bara på insidan av mina ögonlock!

M i ett nötskal..

Ha en bra dag! //Vi

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska vi bilda klubb? I snarkar så man ser ner i magsäcken på honom, men sover INTE. Brukar fråga vad han tyckte m just där som hände i slutet av filmen och då kommenterar han nåt yrt. Nej han sover aldrig fast han sover jämt! ;) Vi borde bo grannar så hade de ju kunnat sova i var sitt hörn i soffan så hade man haft sällskap på kvällarna, haha