onsdag 18 februari 2009

Hej Vänner!

Lite stiltje igen på bloggandet..kom liksom ifrån det under våra sjukdomar, men nu är vi ju back on track igen, så det är väl lika bra att fortsätta =)

Wilmer är hostig än, speciellt på nätterna, men annars är vi övriga nu friska, aningen trötta än möjligtvis.

Pappa M var på Nordkalotten och såg Henrik Fexeus föreläsa. Ni vet han som har programmet Hjärnstorm på SVT. M var supernöjd och tyckte det var Så givande och intressant.

Ikväll ska jag på Me and I party hos Fru L, kul att komma iväg ut lite .Wilmer förljer med mig. Att komma ut lite vore fantastiskt skönt för allihop, men det är ju SSÅÅÅÅÅ Kallt!!! I två veckor har det varit så himla kallt att man inte vill eller kan vara ute.. Idag är det -24 grader, vem vill gå ut och frysa nästippen av sig då??? Vi väntar verkligen på liiiite mildare väder, vore oerhört skönt att få vara ute,känns aningens instängt att bara sitta här inne måste jag säga och jag tror att lille A håller med mig fullständigt.

Vi har åter kikat lite på hus..men vi får se vad som händer.

Have a nice day!          //Vi

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja hugaligen va kallt det har varit! Kul att ni kom på Me&I. Tyvärr hinner man ju inte surra så mycket man hade velat, vi får ta igen det snart. Dessutom hoppas jag du hakar på juntan snart - där surras det vilt kan jag lova ;) 5/3 är nästa gång och sedan var fjärde torsdag, så gången efter det har jag Me&I igen med sommarkläder!Kom nu å häng i rätt kommun i sommar, tack. Så nära som möjligt! ;)