tisdag 2 juni 2009

Vilken morgon!


Åhhhh vad jag är trött idag, så trött!!! Ok, jag får skylla mig själv en hel del, gick och la mig först vid 00.30 inatt. Jag och M började prata om jobb, hus etc och tiden gick.

Precis innan jag somnar kommer A till våran säng, ingen av oss orkar då gå tillbaka med honom, så vi somnar alla tre i våran säng. Vid 4 vaknar V för att äta och då vaknar också A och sen är karusellen igång,puh! Har en hel del att göra idag så det blir inte mycket vila,men troligtvis tidigt i säng ikväll..

Ska fixa håret nu så man ser något redigare ut. Have a nice day! // Trött Mama

2 kommentarer:

Frau L sa...

herregud vilken tid vaknar A egentligen?? jisses, stackare! vi har problemet att P aldrig somnar på kvällarna så han sover ej på dagarna, sen tutar han järnet hela natten o till ca 7.30-8 iallafall.På dagis sover han dock, annars hade han ej orkat. Men stackare..! iofs ska jag inte säga så mycket, jag är ju uppe seeeeeent o stiger upp kl 5.50 o far på jobbet. Är som en sjöman! ;)

Monkeybizniz sa...

Ja, idag vart det tidigt. M gick och la sig med honom i hans säng istället för att han skulle somna om, men han ville ju sova bredvid mamma, så det tog ett tag innan han lugnade ner sig och till slut somnade en stund igen för att vakna igen kl 5. Han verkar inte behöva så mycket sömn, men vi "envisas " ju med att lägga honom tidigt, han sover vid 19.30 redan.

Men idag har jag varit trött, M också..småbarnsåren=)...