söndag 21 juni 2009

TJOHOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har gjort det!!! Sprang dryga 5 km! Första gången sedan jag började vänta lille V och jag KLARADE det!!!! Mitt bäcken klarade de! 

Jag har varit rädd för att jag aldrig kommer att, klara av att springa igen, varit orolig för att ta premiärturen oroad för att inte fixa det. Men jag gjorde det och överraskade mig själv ordentligt!  Jag sprang och ärligt talat, det kändes som att jag kunnat springa längre, det var Härligt!!! Imorgon kommer jag känna av muskler jag inte visste fanns.

                                                   Heidi -Bäckenet 1-0.                    
                                                    
                                                              KRAM!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt!
Säkert samma hisnande känsla som jag hade när jag drog på mina nya boots!!! HELNÖJD :)