tisdag 30 juni 2009

Sommarvärme..

Riktigt varmt är det! Skönt! Småttingarna tycker det är lite väl varmt, dom har en massa värmeutslag över hela kroppen, mest A. V han håller sig ju mest i skuggan, A han vill ju inte gärna sitta still under ett parasoll.
Hoppas vädret håller i sig, vad nöjda alla svenskar blir då!=)

V kan nu krypa, sätta sig till sittande från krypande och ställa sig mot ex soffan upp på knä,Fort har han lärt sig !

M har tre dagar kvar, sen får han semester, Skönt!! Men han är lite stressad över en del han har kvar  att göra på jobbet, men han fixar det, mästerfotografen min;)

Jag var och sprang i söndags och det gick så bra! Väldigt bra igen, öser lovord över mig själv ,men alltså, jag är så förvånad över att jag orkar! Jag kanske inte älgar fram lika fort som Fru M:s make gör, men jag springer iallafall hela vägen. Jag och Fru M tog en av våra trevliga promenader igår igen, roligt! Var tvungen att ställa in sist, hann inte och det var synd, men igår blev det av iallafall.

Nu ska båda småkillarna i badet så dom får kyla ner sig lite innan det är sängdax.

Hörs! //H

1 kommentar:

Madeleine sa...

Vad hurtig du är! :) Hoff... och jag och Micke var ute och cyklade häromkvällen. Jag orkade inte ens cykla upp för Lövåsbacken. Stannade efter halva och ledde flåsandes upp cykeln. Kan förvisso ha någonting att göra med att jag förpestar mina lungor genom rökningen, men min kondition är som en 55-årig kedjerökares. Du är duktig iaf!
Puss o kram från lillasyster