söndag 14 februari 2010

EgenTID!

Min egentid, som är på kvällen efter kl 19.30 och fram,plus den tid jag tränar är SÅ viktig. För att jag ska orka vara en bra mamma, behöver jag varva ner en stund för mig själv utan barn. Bara få vara och slappna av, tiden på kvällen är MIN tid och den behöver jag. Lilleman har strulat med sovtiderna och sovit lite si och så på kvällarna den senaste tiden och då kommer Morran i mig fram.

Vi har väldigt inrutat liv just nu, Rutiner, rutiner,rutiner..Men för att orka med att vara den förälder jag kräver av mig själv att jag vill/ska vara, så behöver jag/vi det. Men Lille V, han struntar just nu i mina rutiner och kör sitt eget lilla race..=)

Så nu får vi fika vårat Alla hjärtans dag fika, med sällskap av honom! Hoppas ni haft en fin alla hjärtans dag! Kram från oss

Inga kommentarer: