onsdag 17 februari 2010

Superhjältar!

Tre superhjältar på spaningen efter tjuvar!

Små sjuka superhjältar. Alla tre är förkylda, Julia och Vilmer är bättre nu, men Alvins feber hänger kvar. Men han verkar också piggare idag i allafall, så jag hoppas att vi kanske kan ta oss ut en sväng i morgon och Julia hoppas att hon kan gå till skolan.

Annars då?
Jo tack, det är bara bra med oss. M han jobbar på, blir eventuellt en ny resa för honom snart. Jag ska börja söka jobb,ska bli intressant att se vad som händer. Känns skumt att få börja jobba igen efter åren hemma, det känns faktiskt bara positivt,har ingen "dagisångest" än i allafall. Ska bli roligt att komma igång igen, arbeta och tjäna pengar=)

Jag är själv också riktigt förkyld,usch..Hoppas det ger sig så jag snart kan träna igen. Vill gå åtminstone på söndag.

Hoppas ni är friska och krya! Kram från H

1 kommentar:

Safi sa...

Hej. Svara gärna på dagens fråga i min blogg.

http://safiis.blogg.se/2010/february/dagens-fraga.html