lördag 13 februari 2010

Skridskopremiär!


Alvin åkte skridskor idag första gången=) Det gick jättebra faktiskt, han lyckades ta sig fram små sträckor på egen hand. Det var så roligt att se, han sken som en sol när han kunde! NHL, nästa.. ;)
Vilket Härligt väder det varit idag, helt otroligt härligt att vara ute och känna att solen värmer i ansiktet. Vi har varit ute en stor del av dagen och pysslat med det ena och det andra.

I morgon är det kalas för kusinbarnet på förmiddagen, sen får vi se vad som händer. På kvällen är det träning som gäller för mig.

Min träning går bra, jag är nöjd med hur det artat sig sedan jag började i höstas. Jag har hållit iallafall två-tre gånger i veckan (mest två), förutom under julen då jag tog två veckors uppehåll. Jag fick vätska i knäna, men efter vilan blev det bra och nu är jag ok. Jag går mest på bodypump, Riktigt roligt. Ett delmål är att slå morsan i armbrytning. Vanligtvis gör jag inte det..mamma har nån slags råstyrka, som jag vanligtvis Inte har. Jag är rätt liten och svag om jag inte tränar, men nu börjar det arta sig. Mamma besitter någon slags finsk Sisu som är svår att knäcka..Men vänta du..snart så!..=)
Att träna är så härligt, så härligt att bli stark, känna att man orkar och Kan själv.

OS har börja och det ska bli roligt att följa, Speciellt Charlotte såklart. Hejja Lotta, Vi och speciellt din lilla kompis Julia håller tummarna för dig hårt!=)))

Nu väntar sängen. Hoppas ni alla haft en fin dag och att solen lyst på er också. Kram!

Inga kommentarer: