söndag 7 februari 2010

Pagla idag

Idag sken solen och det var endast -10 grader ute, så vi tog en tur till Pagla efter lunch. Åkte lite i backen och fikade, trevligt. Det märktes att många saknat solen och att vara ute, det var en hel del i backen. Så skönt att komma ut en stund.

Nu ska vi alla basta, sen blir det tacos. Jag handlade på Coop på vägen hem, då hände en kul liten grej. Jag handlade det sajg skulle och på väg mot pepsin kom jag på att jag glömt Oboj. Den ligger på andra sidan affären, så jag tänkte att jag struntar i den och köper det imorgon istället när jag ändå går förbi affären på väg till dagis. Så jag går vidare mot pepsin, och vad ligger på pepsin? Jo, ett Oboy-refill paket, precis ett sånt som jag skulle köpa=) Sånt händer Inte ofta!

Nu bastun! Ha en trevlig söndagkväll. Kram från H

Inga kommentarer: