måndag 26 oktober 2009

Vilmer kan..


...mycket han!=)

Han kan:
-säga:-mamma,-pappa,-lampa,tack-tack,där och titt-ut! Han säger säkert mer, men detta är ord som vi hört och förstått=)

-han kramas och busar

-han har börjat gå! Han tog sina första steg den 10/10 i Pajala hos mommo, och nu går han mer och mer. Även om det går snabbare att ta sig fram krypandes fortfarande, men han har mer och mer börjat välja att gå.

Han är pigg och glad och väldigt gosig. Han undersöker allt och är nyfiken.

Han klättrar mycket, mer än sina syskon gjort. Tar sig upp och ner från soffan, kliver upp på stolar, bord och en gång hittade jag honom halvvägs uppe i toaletthyllan..

Idag skulle v i ta oss en tur till Rutvik,men det blev av olika anledningar inställt. Vi var ut en sväng jag,A och V och krattade upp lite löv på gården. Det har varit en riktigt grå dag idag,hur höstig som helst.

Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

Anna sa...

Vilmer är världsbäst! :) Klättrandet har han nog tagit efter mig ;) Du får be han ringa mig snart igen så ska jag lära honom säga Anna oxå :) Kramar!

Monkeybizniz sa...

Det lär han sig säkert snart, det är ju tur du heter"Anna" och inte något som typ .."Karolina" eller nått sånt=) Klättrandet har han nog efter dig, jag tänker ofta på dig och ditt klättrande när Vilmer far fram. Han är riktigt duktig, men han är ju så liten och förstår ju inte att han rätt så lätt kan trilla också..