onsdag 28 oktober 2009

Sussande söner


..på höstpromenad. Ser så snälla och beskedliga ut=)

Dagen började väldigt grå, men strax före lunch blev det plötsligt sol och blå himmel, fint! Hämtade A från dagis och tog en liten promenad. 

Jag känner mig lite.. krasslig? Lite frusen,väldigt trött och småont i halsen.. Så nu sitter jag och väger fram och tillbaka om jag ska träna eller inte idag, jag vill, men känner att jag inte riktigt orkar. Ska kanske vila idag och träna i morgon om jag känner mig bättre. Man ska ju faktiskt inte träna om man känner sig sjuk. Och jag kan inte heller gå på det passet jag brukar gå på ,på onsdagar, det blev ett annat pass eftersom M inte hinner komma hem i tid. Nä, jag tar en vilodag idag, känns väldigt tråkigt.. men jag kan ju träna i morgon om det känns bättre som sagt. Första gången jag avbokar ett pass som jag bokat..bläh..

Jag är snart klar med min CV, blev ju riktigt fint..Så det ska jag försöka få iväg imorgon, sen är det bara att hålla tummarna.

Ha en bra dag!//H

Inga kommentarer: