lördag 24 oktober 2009

Hoppas ni hittar till oss igen..!


Hej!

Idag har jag bestämt mig för att uppta bloggandet. Jag har tänkt på det fram och tillbaka, för och emot och haft bloggen vilande under tiden. Jag har ibland kommit på att jag saknar bloggen och innan jag slutade blogga visste jag inte att det faktiskt finns läsare som verkligen uppskattat att följa oss, så det är för er jag fortsätter nu=)  Och till viss del för oss själva också;) Om jag kan göra någon  glad med ett inlägg så är ju det positivt!

Så, Välkomna tillbaka! Hoppas ni hittar till oss igen.

Idag somnade en liten tapper prins som jag/vi följt på " Allra käraste lilla familj"-bloggen.
Elton, Sov i Ro, Du är hos änglarna nu.

Kram från oss 5

1 kommentar:

Anna sa...

Välkommen tillbaka! Vad roligt att få gå in här igen och se om det blivit några nya inlägg. :) Har saknat det massor. Många kramar!