tisdag 27 oktober 2009

Julia bakar..


..muffins=) A ser på Monsters Inc och V sitter i sin stol och tittar på när storasyster bakar, spännande!
Hon ville baka alldeles själv, så jag får inte vara med i köket, men hon fixar det nog.

A har varit på dagis idag, han går tre dagar i veckan, 5 timmar / dag. Jag har pluggat lite, iallafall läst igenom kapitlena som ska läsas, nu bara uppgifterna kvar och sen nöta in boken för slutprov nästa veckas fredag. Sen är det ett jobb som ska sökas också, så jag måste sätta igång med ett personligt brev och CV..har faktiskt aldrig skrivit ett CV förut. Har fått mina jobb på personliga brev och betyg ..och nu ska det vara CV också..! Vill gärna ha jobbet, så jag måste ju verkligen göra ett gott intryck, så hoppas det där CV:et blir bra..

M ska eventuellt vara ledig torsdag/fredag, så han jobbar långa dagar fram till dess, så det blir nog ingen träning för mig förrän på torsdag. Så kul att jag kommit igång igen! Det känns just nu iallafall inte alls tungt att åka iväg, bara roligt! Har tränat tillsammans med Fru M, extra roligt att fara iväg med sällskap också.

Ha en trevlig kväll! //H

5 kommentarer:

eva sa...

Vad är det du pluggar och vad är det för jobb du ska söka?
stor hon har blivit julia, kul att du lägger ut bilder :)Ta hand om er, kramar

Monkeybizniz sa...

jag läser en försäljarutbildning på distans samtidigt som jag är hemma med Vilmer. Känns roligt att tänka lite på annat än bara blöjor och barn mellan varven=)Ska söka ett jobb i en butik, som vore väldigt roligt att få. Sitter just nu och grejar med CV:t, vilket jobb!

eva sa...

åh, jag förstår det, härligt att du blev nöjd tillslut :) Låter spännande med försäljning, hoppas hoppas du får jobbet. Blir kul at höra mer om det framöver :) många kramar

Monkeybizniz sa...

Vet inte om du läst min kommentar på FB om det du gör ute i världen..Men jag tycker du gör ett helt fantastiskt jobb, du är enastående! Kram tillbaka=)

Madeleine sa...

Men vad duktig hon är. Stortjejen! :D Muffinsen blev säkert supergoda!
Mosters jänta.