torsdag 5 november 2009

Söta Vilmer säger God morgon!


Jag Vaknade imorse! Vilken tur..kände efter om jag verkligen lever, jo, det verkade jag göra. Alla armar och ben på plats, allt ok så långt. Jag tog vaccinet igår och mår bara Bra idag=)
Men, vi hade försovit oss!

Detta har,med handen på hjärtat, Aldrig hänt mig tidigare. Jo..en gång på gymnasiet,fredagen började med dubbeltimme matte..undra om min lärare Harry genomskådade min "försovning".?=)
Hursomhelst, M har ju som tur är flex så han kom inte sent, J kom sent till skolan,men vi ringde och förklarade läget.
Vilket lyx med våran brist på sömn, att få försova sig.! Alla vaknade 7.30,tror inte A sovit så länge nångång tidigare. 

Det snöar ute. Vi har inte haft någon snö ännu. Det blåste riktigt kyligt när jag gick men A till dagis, kändes vintrigt och nästan så julkänslan infann sig för A pratade om Tomten som kommer snart.

Nä,nu tar vi tag i dagen! Ha en fin dag! //H

Inga kommentarer: