fredag 13 november 2009

Hektiskt vecka!


Skönt att se slutet på denna vecka..Vilken vecka! Jag har haft fullt upp med läsningen inför slutprovt på delkursen som varit dag och M har haft SÅ mycket på jobbet, med det ena och det andra. Så vi har liksom setts i dörren, hej och hej då ungefär och sen har vi kommit hem för att sova..Nästa vecka blir det lugnare, men det brukar ju vara så, att allt händer på en gång. Provet jag gjorde, gick nog bra..tror jag.! Svårt att säga egentligen, men jag tror jag får åtminstone godkänt.
M ska på en stor Afterwork idag, det är hela företaget som ska dit och M är med och ordnar tillställningen som ska gå i sann fredagen den 13:de anda..skräckinspirerat. Så det blir jag och kidsen i kväll med Idol-mys och chips!

Igår när jag hämtade A från dagis stannade vi återigen till vid backen som vi går förbi varje dag, så roligt det var! Barnen åkte och åkte och ville inte hem förrän det började mörkna och det var dags för middag.
Hoppas ni får en mysig och fin helg!!
Kram//H

1 kommentar:

Anna sa...

Vad roligt de har det! Det var tider det när man själv oxå åkte pulka i backen. Minns det som igår, eller det kanske var igår? ;)