fredag 27 november 2009

Fredagsmys med Idol och glögg..


Så här såg vårat fredagsmys ut=) Glögg,saffranskaka och pepparkakor!

Vi har tittat på Idol, de "riktiga" idolerna är ju Erik och Tove, dessa två passar väl bäst in i hela idolkonceptet om man så säger..Men, min klarast lysande stjärna är Mariette. Jag sa från början att hon kommer gå långt, topp 10 sa jag då och idag tog hennes idoltid slut, som fyra..vet ni vad fånigt.. jag vart alldeles tårögd..=) Henne lyssnar jag på Spotify just nu, hon är Bra..

Erik, han är ju helt suverän också, vilken röst! Och lilla Tove, så himla gullig och kaxig=) Calle har väl aldrig varit nån större favorit hos mig, han är rolig, men..nja..jag vet inte varför jag inte fastnat för honom riktigt, duktig är han ju..men..?

Jag vet att ni funderar på hur det gått för Vilmer sedan turerna till Umeå i våras. Vi har nu en ny tid för magnetröntgen i december. Vi har hela tiden vetat att en ny undersökning ska göras, men jag har liksom, skjutit det på framtiden och försökt att inte tänka på det. Men nu är vi snart där igen,  med narkosbedömning och sövning, uppvaket och Besked. Det de vill se denna gång, är att det inte växer och förändras på något sätt. Och det hoppas vi ju självklart att det inte har gjort. Vi tycker inte att ögat har förändrats på något sätt, inte på utsidan vad vi kan se.

Nu ska vi fortsätta titta lite på tv. Sov så gott ! All kärlek, som Mariette hade sagt;) Kram 


1 kommentar:

Anna sa...

Och All kärlek till er med! Glad första advent några minuter tidigt. Kramar!