måndag 9 november 2009

Ny vecka ,Nya tag!

Goddagens!

Måste väl ge mig lite angående det där med snö. Ok, kan väl erkänna att dagar som denna, är så otroligt vackra! Med gnistrande vit snö, klarblå himmel och solsken. Landskapet ser ut som taget ur ett vykort. Det är väl liksom dags för mig att inse att sommaren är slut och vintern är här, hallå, släpp sargen och kom in i matchen liksom..!=) Så, det är lika bra att gilla läget och ta sig igenom vintern i väntan på härliga våren och sommaren. 

Helgen har gått, vi hade en rolig lördag med familjen H, tacos (såklart) ,farsdagstårta och skratt,var riktigt roligt!
Söndagen var lite seg, kändes som att jag vaknade på fel station=). Jag var trött ända fram till det var träning, sen var jag lika trött efter träningen, men då var det ju dags för sängen igen också.
Nä, nu ska V sova en stund och jag läsa, innan vi går på en promenad i solen! Ska försöka ta nått foto på promenaden, så ni får se hur fint det är=)

Hoppas ni också har fint väder!      Ha en bra dag i vilket fall som helst=) //H 

Inga kommentarer: