måndag 23 november 2009

Idag blir jag 29 år=)

Tänk de..29.men jag känner mig som 20..! Snart blir jag 30 år, känns mycket?=) Men det är väl inte så mycket..åldern är bara en siffra..så säger alla som känner av lite åldersnojja =)

Magnus Betnér igår var Sur. Okej..det är ju lite av hans image att vara just sur, men han verkade vara på sämre humör. Han inledde allt med att berätta för oss att han var på dåligt humör för att han just skickat iväg sin lilla dotter på flyget till sin mamma.. Jag vet inte. Visst hade han sina poänger, men inlevelsen saknades, det kändes mest som att han ville få de 90 minutrarna som vi betalat för överstökade. Så, vi blev lite besvikna, men nu har vi sett och hört honom och konstaterar att han är roligare på Tv i Parlamentet än på Kulturens Hus i 90 minuter. 90 minuter Betnér är lite väl mycket sarkasm på en gång kort och gott.
Men i det stora hela så var det ändå väldigt kul att vara ut vi två igen=) 
Tack mommo för hjälpen=)!

Ha en fin dag! Kram //H


2 kommentarer:

milla sa...

Grattiskram från pajala!

Monkeybizniz sa...

Tack så mycket! Kram tebax