lördag 8 oktober 2011

Mamma??

Melle är 6 månader. Jag vet att ungar inte pratar då, mina har då inte gjort det. Men nu ett tag har Melvin sagt mamma så tydligt, är det Mamma han säger eller...ljudar han bara bokstäver och så blir det omedvetet mamma? Möjligt att det är så och så har vi tänkt att det är. Men imorse när han vaknade i sin spjälsäng och jag låg bredvid i våran säng säger han -"Mamma!". Det var liksom så tydligt.. Men jag vet inte..? Kanske bara sammanträffanden. Och han säger ju inte det hela tiden bara då och då.

Vaknade tidigt av att min jobbiga visdomstand som är på väg upp värkte som bara den.. Så ont det gör:( Måste eventuellt operera bort den, det är infektion efter infektion i den, usch, vill inte!

Det skulle storma här igår? Stormen uteblev, drog vidare nån annanstans.
Idag är det sol nu på morgonen och ingen snö än, skönt de.

Vi har en helg som inte har så mycket inplanerat så jag ska satsa på att bli frisk.

Ha en fin dag!
//H

Inga kommentarer: