torsdag 25 september 2008

Heeela dan..

Oj, mycket idag.. Först M iväg till jobbet, fick skjuts med en arbetskamrat så vi slapp köra till Alvik. Dom ska ju iväg på.. hmm..ja, vad var de det hette nu..ja iallafall så är det marknadsavdelningen som åkt i väg till Mariebergs viltfarm,trevligt för dom! Toppenkul jobb han har, ska jag också skaffa mig efter att jag arbetat klart med våra småtroll.

Sen Jullan till skolan, beredd för Skoljoggen, sen A och jag till skolan för att se när ungarna sprang skoljoggen, Julia tyckte det var jättekul att vi hejade på.
Sen var det Mvh och Bvc, vi blev godkända båda två=) Skönt att få vara och gnälla av sig hos BM om fogarna, hon lyssnar och säger att det bara är att härda ut..jo tack, I know that..

Jag beställde foton igår, och dom levererades idag, men då hade ju jag gjort nått fel, så dom var pixliga, jag hade glömt nån Mycket viktig sak..M förklarade vad jag gjort för fel, men inte förstod jag ändå, det var nått med högupplösning och konvertera etc.. Så fotona var rätt trista..en del får Julia i sitt album. Så trist, för jag hade tänkt sitta med foton ikväll och sätta in dom i de nya albumet som jag köpt, usch, besvikelse!! Jaja, jag får väl vänta tills min älskade sambo hjälper mig att fixa nya foton, det var ju iallafall supersnabb leverans, skickade iväg betällning igår vid 10-tiden och foton kom idag.

Sen har det liksom bara rullat på hela dagen, så mina fogar känns därefter, ojoj vad vi lääängtar efter bebis så vi får ett rörligt liv igen!!! 

Har lovat Jullan att hon får sitta uppe idag och se på Idol kl 20.00, hon sover annars vid 19.30, det behöver hon. Men idag gör vi ett undantag, jätteglad blev hon för det=)

Hörs! //Vi

Inga kommentarer: