fredag 19 september 2008

Höst och Helg

Hösten har kommit hit nu, plötsligt blev det så kallt! Fint väder idag iallafall, många färger i träden, det är rätt fint.
Idag ska kaninburen städas när Jullan kommer från skolan. Mysigt med kanin, den är så lugn och snäll, hittills iaf=)

Vi höll på försova oss allihop imorse, jag har Aldrig i hela mitt liv försovit mig, är verkligen manisk när det gäller att komma i tid vart jag än ska, brukar sluta med att jag sitter minst 15 min tidigare vad det än är jag bokat tid för! Min älskade sambo är inte riktigt likadan som jag, förr var han alltid sen överallt, men inte nu längre faktiskt.

Hursomhelst, Lilleman vaknade strax före 6 imorse, jag slog på tv:n och satte mig i soffan. Vet inte hur eller när, men somnade brutalt och vaknade 7.15 med ett ryck. Lillgossen sitter och tittar tv och är oberörd, och dom andra sover. Men dom vaknade snabbt när jag ropade vad klockan är.
Nu blev ingen sen nånstans, men är fortfarande förvånad över att jag somnade sådär, var ju inte ens särskilt trött=)

Har intensiv halsbränna nu också, kan liksom inte lokalisera av vad jag får det, verkar vara av det ena och det andra. Nedräkning.....

Denna helg ska vi byta rum igen, Mamma och Pappa ska ta gossens rum, och gossen ska få vårat. Vi behöver inte det större rummet, bättre gossen och bebis får det. Så det blir ett litet projekt, sen skulle vi vilja sätta upp en fondvägg i vårat sovrum, få se när det blir av.

Trevlig helg!     //Sävastön

Inga kommentarer: