måndag 19 januari 2009

Idag är jag (H) så trött!! Tröttheten vet inga gränser! Jag sitter i Alvins rum och skriver efter att ha lagt ett Nalle Puh pussel eller "nussel" som A säger..=) Wilmer ligger på stora sängen och sover och Jullan har en kompis med sig hem från skolan, dom kommer hem från skolan och leker nu skola.

Idag ska jag verkligen inte göra mer än det nödvändigaste, typ,amma, leka med A och laga mat.. Får inte vara så här trött kommande dagar, när jag ska var själv med monkies:en. "Mommo" kunde inte komma och hålla oss sällskap eftersom hon jobbar, men Mamma S från Famljen H skulle komma och hålla mig sällskap nån kväll,trevligt!

Den 21 blir det 50% på en del ytterkläder på Polarn och Pyret. A skulle behöva en ny jacka, och säkertt kan jag hitta nått till W också. Men jag får gå dit på fredag eller lördag, hinner inte innan dess,får väl hoppas det finns nånting kvar då! Eller ska jag våga mig på att åka buss med dubbelvagnen..?

Trötta kramar //A och H

Inga kommentarer: