torsdag 29 januari 2009

Tidig morgon

Våran lille A vaknade 5.30 imorse, nu är han väldigt trött. Men han får hålla sig vaken till efter lunch,då får han sova igen.. Rutiner ,rutiner...

Jag skulle behöva lite solsken känns det som, det har varit så grått länge nu! Vem har tagit solen härifrån??...

Dagens projekt är att försöka vika all tvätt som ligger ovikt.

Igår gick jag igenom alla foton som vi har på datorn, nu ska det framkallas! Denna gång blev det 409 bilder som ska in i olika album. Några bilder till familjealbumet, sen tänkte jag göra ett album med bara kidsen. Foton ska in i Wilmers "Mina första 5 år" också. Och Jullan har ett album som behöver bilder. Har längtat efter att komma igång med fotona, och nu äntligen!

Läste att Magdalena Graaf drabbats av en blödning i hjärnan, så hemskt! Så ung och liksom mitt i livet. Vi hoppas att allt går bra och att hon blir frisk.
Man vet inget om framtiden, vad som kommer hända och vad som drabbar en själv eller nära och kära. Läskigt..men å andra sidan..vill man veta??
Däremot kan man ju stanna upp och tänka på alla man tycker om och stressa ner litegrann,krama sina barn och sin man /fru/ tjej/kille lite extra länge och oftare.

Ha en bra dag! //Vi

Inga kommentarer: