måndag 26 januari 2009

Jag hittade lite energi...




...i en fantastisk bild från Thailand! Vi var ju till Bulgarien förra året och nu vill vi nästa gång till Thailand,så vi har "bestämt" att inte denna kommande jul, utan nästa,firar vi där! 

Nån som vill hänga på?? Vore jättekul med sällskap=)

Vi hoppas att vi ska kunna komma iväg då, i tre veckor. Sen går ju flyget direkt härifrån Lule dit, så det är ju perfekt. Lång flygresa..men det är det värt enligt alla som varit där. 

Vi har varit ut en sväng för lite frisk luft och ute känns Thailands värme och stränder långt borta. Men, vi går ju mot sommaren, underbart!!!

Ha en fortsatt bra dag!   //Vi

4 kommentarer:

Anonym sa...

Thailand *bah* Häng med oss till Jamaica om 5 år istället! Tänkte fira min födelsedag där då nämligen. Vore kul med sällskap :-) /No1

Anonym sa...

aahhh...värme..sol...drinkar..nice.

Monkeybizniz sa...

om två år blir jag 30 (shit) det var det vi tänkte fira därborta=) häng ni på dit istället! Så tar vi jamaica sen hehe

Anonym sa...

VI följer ju gärna med!!! Det är nog dax igen då för oss kan jag tänka mig....kram! Svägerskan(ne)