måndag 26 januari 2009

Energikick sökes..

Då starta veckan igen. Kul start..not..! Älskade lille A på ett hemskt humör, gnäller och är fortfarande trött, han somnade alldeles försent igår, säger ju det,han måste ha helt fasta rutiner, annars brakar han ihop. Äta och sova behöver han verkligen göra i rätt tid och ordning, annars blir det bara fel. Så nu ligger han på soffan och ser på "Händige Manny" och jag passar på att skriva lite. Lilleman ligger och sover än, han verkar sova väldigt gott däruppe.
Vädret är supergrått..Verkligen industrigrått. Och jag har en massa kläder att vika. Det skulle vi ha gjort i helgen, men denna helg har energi saknats hos allihop. Jullan trött efter sin magsjuka, jag trött efter min vecka själv med sjuka barn och M trött efter resan till Frankrike. Vi skulle behöva lite uppiggande solksken allihop, tänk att vi går mot sommaren, så härligt!!

Nu hör jag en liten Wilmer som grymtar ! Ha en bra dag!

Inga kommentarer: